BASTA

15 september 2013

BASTA

De SP afdeling Beuningen gaat zaterdag 21 september naar Amsterdam voor de demonstratie BASTA mensen uit Beuningen die mee willen kunnen zich aanmelden via telefoon 06 537 40 835 er vertrekken bussen vanaf de wedren te Nijmegen!

Tientallen organisaties protesteren op 21 september in Amsterdam tegen het bezuinigingsbeleid van de regering Rutte, die gewone mensen de prijs laat betalen voor de crisis. Deze regering van VVD en PvdA heeft ons land in een neerwaartse spiraal gebracht: bezuinigingen, teruglopende investeringen en bestedingen, lagere belastinginkomsten, oplopende werkloosheid, hogere woonlasten, stijgende kosten van levensonderhoud, belastingverhogingen, lagere pensioenen en nog meer bezuinigingen.

Wij laten zien dat het anders kan en dus anders moet. Nederland is een rijk en ontwikkeld land met enorme mogelijkheden. Het is aan ons om de lasten en de lusten eerlijker te verdelen en mensen kansen te bieden in plaats van angst aan te jagen. Met hoop, verandering en optimisme maken we een einde aan de sfeer van negativisme en cynisme die momenteel over ons land hangt.

Voorzitter SP Beuningen