Olde Tempel

Alles over het buurtonderzoek in de wijk Olde Tempel

4 juli 2011

SP Beuningen overhandigt onderzoeksrapport De Olden Tempel aan wethouder

De afdeling SP Beuningen overhandigt maandag 4 juli om 17:00 uur op het gemeentehuis het rapport "het enige oude aan de wijk is de naam" aan de wethouder Volkshuisvesting dhr de Klein. Dit rapport is opgesteld door de SP nadat de partij de bewoners in de wijk eerder dit jaar heeft opgezocht met een enquête. Er is bij de bewoners onduidelijkheid over onder andere de hoogte van de verhuiskostenvergoeding, het nieuwe wegenplan en de mogelijkheid van een vervangende woning in Beuningen.

28 april 2011

Vervolg actie Olden Tempel

Met veel enthousiaste reacties van bewoners heeft SP Beuningen donderdag de uitslag van het onderzoek in de Olden Tempel - "Het enige oude aan de wijk is de naam" - uitgereikt. Tijdens het rondje langs de wijk is ons nieuwe informatie ten ore gekomen.

27 april 2011

SP Onderzoek: Bewoners in de Olden Tempel leven in onzekerheid

Bewoners van de Beuningse wijk De Olden Tempel zitten in onzekerheid over de sloop- en nieuwbouwplannen in hun wijk. Dat blijkt uit het rapport "Het enige oude aan de wijk is de naam." Dit rapport is opgesteld door de SP nadat de partij de bewoners in de wijk eerder dit jaar heeft opgezocht met een enquête. Er is bij de bewoners onduidelijkheid over onder andere de hoogte van de verhuiskostenvergoeding, het nieuwe wegenplan en de mogelijkheid van een vervangende woning in Beuningen. Deze week gaat de SP de bewoners huis-aan-huis informeren over de uitkomsten van het onderzoek.