Breek voorzieningen in Ewijk niet af

19 februari 2014

Breek voorzieningen in Ewijk niet af

Na een paar weken wachten en een vergadering waar een bewonersgroep gevormd is gaan we verder met de actie m.b.t. de ontbrekende voorzieningen. In de tussentijd hebben we niet stil gezeten. We zijn samen met enkele bewoners van Ewijk rond de tafel gaan zitten om te overleggen wat de beste manier is om het gemeentehuis wakker te maken wat betreft de ontbrekende voorzieningen. We hebben gekozen voor de raamposter (zie bijlage) en een briefkaart actie! De briefkaarten kunt u in de bus doen van Burgemeester Blessinglaan 50 in Ewijk; ook zullen we ze bij u ophalen. En andere mogelijkheden zullen we bekijken! Enkele mensen die op onze actiebijeenkomst waren hebben het probleem voorgelegd aan de cliëntenraad van Beuningen; ook hiervan ziet U een foto! Een paar politieke partijen spreken over stemmingmakerij maar wij gaan gewoon verder omdat we ons niet willen mengen in de komende gemeenteraadsverkiezingen. De kaarten zullen hopelijk met velen overhandigd worden aan onze nieuwe wethouder zodat hij meteen kan beginnen met zijn werk !