HOE RAAKT DEZE CRISIS BEUNINGEN?

20 april 2020

HOE RAAKT DEZE CRISIS BEUNINGEN?

De uitbraak van het coronavirus in Nederland grijpt diep in in onze levens: natuurlijk als u ziek wordt of iemand in uw omgeving ziek wordt, als u werkt in de gezondheidszorg, maar ook als u uw bedrijf stil ziet vallen of u thuis moet werken met ook de kinderen thuis. Of als u uw huur of hypotheek niet meer kunt betalen. Het is ingrijpend om te moeten blijven werken in situaties die gevaarlijk kunnen zijn. De zorgen zijn begrijpelijk en de roep om oplossingen ook.

De gemeente neemt, net als de regering, maatregelen, maar kan niet alles weten of overzien. Wij ook niet. Voor SP Beuningen is het belangrijk te weten hoe het gaat. Wij doen dat onder andere door onze vinger aan de pols te houden door in de gemeenteraad vragen te stellen, maar ook door de verhalen van mensen te horen. Daarom willen we weten hoe het met u gaat en of er dingen zijn waar u tegenaan loopt, met werk, met school, met uw financiële situatie. Of komt u in de knel met het betalen van uw woonlasten? Laat het ons weten.

Uw ervaringen en die van anderen zorgen ervoor dat wij een goed beeld hebben van de gevolgen van de coronacrisis en waar mensen nu tegenaan lopen. Dan zijn onze volksvertegenwoordigers goed geïnformeerd en kunnen we beter ons werk doen om onze samenleving door de crisis heen te brengen. Laat u ons weten hoe het met u gaat?

VRAGEN BEUNINGEN.SP.NL

Hulp en Informatiedienst Beuningen 06 1016 4000