HET KABINET VALT. WIJ STAAN OP VOOR NEDERLAND

8 juli 2023

HET KABINET VALT. WIJ STAAN OP VOOR NEDERLAND

Foto: SP

Het kabinet Rutte 4 is opgestapt. Dat is goed nieuws voor Nederland! Dit kabinet heeft meer problemen gecreëerd dan opgelost. Het is tijd voor een andere, eerlijke politiek die wel wat doet aan de hoge kosten, de woningnood en de tekorten in de zorg. Wij zijn klaar voor nieuwe verkiezingen, maar daar hebben we u voor nodig.

Rutte 3 moest opstappen omdat zij de levens van mensen die zijn getroffen door het toeslagenschandaal heeft verwoest. Daarna gingen dezelfde partijen, met dezelfde ideeën en dezelfde mensen, gewoon door in Rutte 4. Maar ze kunnen niet de problemen oplossen waar ze zelf verantwoordelijk voor zijn. Dat is wel gebleken. Daarom moeten er snel nieuwe verkiezingen komen. Dit is onze kans om te kiezen voor een ander Nederland.

Wij zijn er klaar voor. Op zondag 17 september trappen wij onze verkiezingscampagne af in Den Haag en staan we op voor Nederland. Een Nederland met goede zorg, betaalbare woningen en een overheid die er voor mensen is. Een Nederland zonder Rutte.

Ik ben erbij!