Betaalbare energie voor iedereen!

3 april 2023

Betaalbare energie voor iedereen!

Foto: SP Beuningen

Beste inwoners,
De SP afdeling Beuningen wil graag inzicht krijgen in de kosten van de energie en  het verduurzamen van de woningen in Beuningen. De energieprijzen lijken op dit moment weer omlaag te gaan maar veel inwoners hebben nog steeds te maken met hoge kosten en lopen achter met het betalen van de rekening of moeten noodzakelijke keuzes maken voor wat betreft hun uitgaven. De meeste mensen willen graag meewerken om het energiegebruik te beperken of dit nu is vanwege het klimaat of de hoge rekening, maar kunnen dit niet opbrengen omdat hun inkomen dat niet toelaat. Denk aan het leggen van zonnepanelen of aanschaf van een warmtepomp.  De SP hoort graag hoe u hierover denkt, wat uw wensen zijn en wat wij als SP hierin kunnen betekenen. Daarom gaan vrijwilligers de komende weken huis aan huis met een korte vragenlijst en zijn we te vinden in de dorpen.

Wanneer wij u niet thuis treffen, dan kunt u op deze site de vragenlijst online invullen. Ook kunt u opmerkingen en vragen hieronder kwijt.

Wilt u meer weten over de SP standpunten over energie? klik dan hier.

De vragenlijst vindt u hier. Opmerkingen en vragen kunt u ook kwijt in het tekstvak hieronder.